DOSEMU a sdileni souboru - odkaz na zajimavy sajt

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Červenec 17 12:17:04 CEST 2000

Dobry den,

chtel bych vsechny, kdo resi problemy se sitovym provozem
v dosemu, upozornit na sajt, kde je velmi podrobny
rozbor tohoto problemu a nektere jsou uz i reseny
patchi na dosemu a mars:

ftp://zfja-gate.fuw.edu.pl/mail-ftp/zfja-ftp/linux/index.html

Dle techto informaci bych se vlastne mel dost divit, kdyby
to nekomu uz ted fungovalo dobre. Pise se tam primo
o bugu v kodu lredir (teda spise MFS, ktery je za to
zodpovedny) a problemy se sdilenim a clipperem na
mars-nwe mi priznal i autor marsu a poslal i nejake
info a patche...

Prave jsem se vratil z dov. a v nejblizsi dobe se
do toho ponorim, v pripade uspechu poslu info co a jak...

Michal Samek