Stale problemy s OpenSSH

Pondělí Červenec 17 12:20:39 CEST 2000

On Mon, 17 Jul 2000, Petr Novotny wrote:

> [root na saturnin i386]# rpm -qf /lib/cpp
> file /lib/cpp is not owned by any package
> [root na saturnin i386]# rpm -q gcc
> gcc-2.7.2.3-11

Balik egcs je rozdeleny na dve pulky, z nichz jedna se jmenuje cpp a
obsahuje mj. /lib/cpp (ne ze bych chapal motivaci). Mozna pri te
prilezitosti vyrusili /lib/cpp z "legacy" baliku gcc.

> No, mozne to je.
> [root na saturnin config]# rpm -qf  xfree86.cf
> XFree86-devel-3.3.2-13
>
> To je asi dost stare, co?

To je.

> Az na drobne ulety typu
> %if %{no_x11_askpass}

To tam asi museli pridat pomerne nedavno. :P

> Po "rpm2cpio" se dozvim
> [root na saturnin /tmp]# cpio -t <openssh-2.1.1p4-1.i386.cpio
> cpio: premature end of file
>
> Takze je asi broken to rpm, ze jo? Komu muzu poslat bugreport?

To asi je. Treba do Bugzilly...ale jeste bych vyloucil jine problemy...ted
si vzpominam, ze rpm se obcas nenamahalo hlasit nektere problemy PRI
VYTVARENI baliku a netusim, jestli to opravili.