Licq pre RedHat-6.2

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Pondělí Červenec 17 13:31:44 CEST 2000

On Mon, 17 Jul 2000, Robert Vojta wrote:

> Zdravim,
>   co takhle upgrade Qt a precteni README u licq ;-(
Moja verzia Qt je
qt-2.1.0-4.beta1
qt1x-1.45-3

co je myslim postacujuce pre licq (alebo som nieco prehliadol?)
Co sa tyka README, tak tam odporucaju rekompilaciu.
Tomu som sa prave chcel vyhnut, kedze nemam na to vela casu a ani chuti.
Hned ako budem mat viac casu urcite to urobim, pokial sa dovtedy nenajde
niekto, kto vystavi hotovy balik. (Nie je mi ale jasne, preco sa tie baliky
nebuduju pre standardne instalacie - alebo sa to v tomto pripade neda?)

Pavel

   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   chalmo na fmph.uniba.sk
   Comenius University                  ICQ: 62400065
   Bratislava                           +421-7-65427960 (secretary)
   Slovakia                             +421-7-60295229