jak v kde udelat ikonku pro mozillu

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Pondělí Červenec 17 21:49:50 CEST 2000

dobry den,
potreboval bych poradit, jak udelat v kde (RH 6.2 CZ) ikonku pro
mozillu. Zatim ji spoustim z konzole ./mozilla, ale chtel bych to
zaridit elegantneji. Kdyz vytvorim zastupce, tak nevim presne, co mam
zapsat do radku s prikazem pro spusteni.
Hledal jsem to i v literature, co mam doma, ale nikde jsem na to
nenarazil.
dik za radu nebo nasmerovani,
frank
Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes na atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko