Downgrade rpm?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Červenec 17 22:51:08 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> lze (snadno/beztrestne) downgradovat rpm? Potrebuji co nejnovejsi
> ale funkcni - splnuje 3.0.3 tyto pozadavky?

Zdravim, kolegovi se na RHL5.2 s 3.0.4 podarilo vyloudit podivne chybove hlasky jako Vam (vytvoreny i386.rpm hlasi premature end v cpio a tak), takze
asi ta verze pro 5.x bude nejaka divna - pokud to ale neni necim uplne jinym. Je ale taky divne to, ze tam uz tak dlouho je jako oficialni distribuce.
Zkusil bych, jestli nepomuze verzi 3.0.4 rebuildnout. Pouzival jsem i verzi 3.0.5 z test adresare, a zatim na ni zadny problem nebyl - ovsem jde-li o
nejaky problem vyplyvajici z glibc 2.0...

A k puvodni otazce - myslim, ze by to nemel byt problem, ale konkretni zkusenost nemam.

Petr Soucek