modprobe parport_pc

Roman Slechta romanek na atlas.cz
Úterý Červenec 18 08:00:34 CEST 2000

> Mate vubec lp0
:-o        :-)        :-D
mam dokonce lp0,1,2

udelam modprobe parport_pc irq=7
a potom to napise
parport0: detected irq 7; use procfs to enable interrupt-driven operation.
a je to Red Hat 6.1 cesky

jinak v /etc-conf.modules, kdyz dam
alias lp0 parport_pc
tak to nikdy netiskne

a rada :
  grep PROC_FS < /usr/src/linux/.config
je pouze pro mne dobra v pripade ze bych
si jeste nainstaloval zdrojaky jadra,
ale ty nemam nainstalovany,
takze to skoncilo, nelze najit soubor
;-)

protoze tisknu z X, staroffice, tak jsem
zkusil neprve printtool a vytiskl jsem zkusebni
stranku,no a

> Nejmene bolestive bude pouzit printtool v X.
to bylo prvni co jsem zkousel, nez jsem se dovolil zeptat
pouzivam laser jet 4/5/6 ovladac,
prosel jsem si ty ruzna menu, ale ten prepinac tam
neni. Tusim ze se to musi nechat nastavit v
/etc/printcap, ale co tam dopsat zatim nevim.

    Dekuji za vasi pomoc,  Roman