Rychlost IDE rozhrani?

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Červenec 18 08:22:43 CEST 2000

Daniel Smolik <Smolik na corpus.cz> wrote:
> A zkousel jste patche od A. Hedricka ?

Nezkousel - tolik volneho casu zase nemam. Docela mi stacilo,
kdyz kolega zkousel patchovat jadro na i810.

> Staci pustit CDE a v nem NN. Nerikam, ze je to nejak
> tragicke, ale zacne se skubat mys. Pokud na tom samem stroji
> (333MHz) jsou SCSI disky tak to tohle nedela.
> Ja vim neni to nijak prukazne, ale o necem to svedci. Ale
> tohle samozrejme s rychlosti nema az tak moc spolecneho. To je spis o
> "inteligenci" disku.

Hmm. Zajimave. NN poustim jen vzdalene ze SCSI-based serveru a IDE disk
je v klidu - a pri prvnim spusteni se mys skube taky. Zkusil jsem ted
NN pustit i lokalne: IDE disk chrcel, ale mys se neskubala o nic vic.
Asi se nesejdeme.

Skubani mysi spis pricitam tomu, ze X server alokuje okna, ma malo pameti,
potrebuje swapovat a v tuto dobu prestane aktualizovat zobrazovani a tim
se zacne mys skubat.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science