Problem s SSH a hosts.deny

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Úterý Červenec 18 12:49:52 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Coze? Proc by SSH komunikovalo po UDP? Jestli to opravdu dela, tak to
> rozhodne normalni neni! (Ale spis bych rekl, ze jste se spletl a bylo to
> neco jineho.)

Tak jsem ten port zase zakazal a funguje to dal. Cert vi, v cem to bylo, ale asi
jak jsem v zoufalstvi tapal, asi jsem povolil vse v hosts.deny a zapomnel na to.
Omlouvam se. Na to UDP jsem prisel z /etc/services, kde je

ssh    22/tcp
ssh    22/udp

Nicmene jeste jeden dotaz. Kdyz se tedy pres ssh pripojim a v zapeti odpojim, trva
potom nove prihlaseni hrozne dlouho (60 s). Tedy pri ssh -v pocitac to vypise
posledni hlasku :

pocitac: Allocated local port 1022

a pak to ceka... Ze by bezpecnostni opatreni ?

Ales Rygl

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
Ing. Ales Rygl
rygl na moa.jicinet.cz
ICQ 4616993