zvuk v DOSEMU?

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Červenec 18 12:58:09 CEST 2000

Jan Klugl <jan.klugl na pikebo.cz> wrote:

 : 'brytro
 : jak je to prosim se zvukem v DOSEMU? V konfiguraku je jiz dost
 : dlouho moznost nastavit io, irq, drq soundblasteru, ale
 : z dokumentace jsem pochopil, ze zvuk nefunguje [?], je mozne
 : ze jsem spatne hledal.

asi ano, mne zvuk funguje bez vacsich problemov
(carmageddon apod. :-))

 : Jak to tedy je? Chodi nekomu emulace soundblasteru v DOSEMU?

ano

 : pokud ano, v jake verzi a jak toho docilil? Je treba instalit

vzdy mi to islo - uz od dosemu 0.98.nieco, odkedy mam zvukovu kartu (a
funguje to dokonca aj cez pc speaker s pcsp patchom)

 : DOSove drivery pro SB?

predpokladam ze ano, aj ked vacsina hier sa obracia priamo na porty
zvukovej karty, co dosemu odchyti a posiela na /dev/dsp, a nie su s tym
problemy (aj ked sa musim priznat ze az tak vela som toho neskusal)

P.S. s MIDI emulaciou je to (podla dokumentacie k dosemu) horsie, ale tu
som neskusal...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |