SAMBA a FoxPro

Michal Riha michal.riha na comsys.cz
Úterý Červenec 18 16:03:21 CEST 2000

Zdravim,
neresil nekdo z Vas jiz problem jak provozovat aplikace ve FoxPro na
file serveru se SAMBOU. Ja uz jsem vyzkousel cca 5 konfiguraci OS, SAMBY
a HW a vzdy mam ten samy problem. Aplikace ve FoxPro se nahodne
zastavuje a po case zase popobehne. Tento jev se nedeje pokud tuto
aplikaci poustim pouze z jedne klientske stanice (Win NT WKTSN), ale
pokud ji spoustim z vicero mist najednou. V ostatnich vecech, jako
kopirovani souboru prace s nimi na file serveru s nejakym Office
programem atp. funguje ve OK.

Pokud FoxPro aplikaci provozuji na klasickych Win NT 4.0 neni problem,
ale pokud se pokusim o nejakou nahrazku je to vzdy to same. Jedine, kdy
se subjektivne zdalo byz vse v poradku, bylo, kdyz bylo vse nainstlovano
na nejaky Linux s diskem cca 1,6 GB, coz mi ale nestaci protoze ta
aplikace uz je tak nafoukla, ze ma skoro 1 GB.

Posilam seznam konfiguraci, kde jsem to zkousel vzdy s vyse uvedenym
negativnim dusledkem.

Sun Solaris SPARC 2.6, Samba 2.0.7, celkova velikost disku (v RAID) 18
GB
Linux RedHat 5.0, SAmba 2.0.5a, disk 6 GB IDE
Linux RedHat 6.1, Samba 2.0.6, disk 6 GB IDE
Sun Solaris x86 7, Samba 2.0.7, disk 6 GB IDE

a dokonce i
Sun Solaris SPARC 2.6, Sun PC Netlink 1.0 (coz je nejaka original SUN
emulace WinNT), celkova velikost disku (v RAID) 18 GB, kde to delalo
podobne veci, akorat se periodou cca 1x za 2 hodiny. Se Sambou se to
stava prakticky porad.

Projizdel jsem archiv teto konference, kde bylo spousta podobnych
dotazu, ale zadny z nich nebyl uplne to ono.
Pokud nekdo mate nejaky napad, ozvete se.

Diky

Michal