Notebook UMAX a X

Jiri Polach clarinet na atlas.cz
Úterý Červenec 18 20:08:54 CEST 2000

>Ja jsem slavil spech ve dvou krocich:
>1) ve Wokenicich jsem si precetl (s originimi ovladaci) jake frekvence to
> stiha a pri jakem rozliseni.
>2) v Linuxu jsem pomoci XF86Setup nastavil potrebne rozliseni apod, nechal
> otestovat a vygenerovat XF86Config a upravil podle potreby.

Diky za informace, ale to je prave to, co mi nechodi (odbraz na displeji je
prouzkovane barevny, vlni se, kmita a roluje soucasne). Proste zadne z
predpripravenych nastaveni ModeLine pro rozliseni 1024x768 nefungovalo (bez
ohledu na barevnou hloubku).

Nicmene pro zajimavost - poslal byste mi svuj XF86Config? Treba tam mate neco,
co ja ne ...

Jiri Polach