quotas - struktura souboru

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Úterý Červenec 18 23:46:08 CEST 2000

On 18 Jul 2000, Petr Simek wrote:

> [...]
Jestli mate quoty dobre nastavene, tak by se Vam v tom vi mel otevrit
soubor s pomerne srozumitelnymi udaji typu kolik toho kde uzivatel zabira
na kazdem diskovem oddilu v blocich a inodech a na konci kazdeho radku
jsou v zavorkach udaje o dosavadni quote, ktere muzete menit. Muj vypada
takto:
Quotas for user mkaspar:
/dev/hda7: blocks in use: 286452, limits (soft = 0, hard = 0)
        inodes in use: 2425, limits (soft = 0, hard = 0)

Paklize vidite neco jineho, mate asi nekde chybu v nastaveni.

--
Michal Kaspar

VSE Praha