Novy debian?

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Středa Červenec 19 09:34:21 CEST 2000

Dobrý den,

>    zjistych duvodu bych chtel prejit na Debian. Ale bohuzel si nemuzu
>dovolit stahnou posledni veci (Jadro, XFree, GIMP) a tak cekam na
distribuce
>na CD.
>Slysel jsem, ze ma vyjit v dohledne dobe Debian 2.2?

Teoreticky už mělo Potato (jak se Debianu 2.2 říká) vyjít. Jenomže Debian je
známý tím, že o mnoho měsíců prodlužuje termíny, takže se vůbec nebudu
divit, když se ho dočkám až příští rok. Asi před třemi měsíci jsem prosil
někoho, zda by mi nepřepálil Potato na CD, a odpověď byla, že je to
zbytečné, protože za měsíc vyjde. Houby s octem vyjde, ještě si počkáme.

Momentálně běžím na Debianu 2.1, ale ten už vysloveně volá po upgrade. Jsem
s ním navýsost spokojen, ale už asi přejdu na RedHat, protože už nemůžu déle
čekat.

Miloslav Ponkrác