Novy debian?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Červenec 19 12:03:30 CEST 2000

postovni.holub na atlas.cz (Ing. Miloslav Ponkrác) writes:

> Dobrý den,

> distribuce
>
> Teoreticky už mělo Potato (jak se Debianu 2.2 říká) vyjít. Jenomže Debian je
> známý tím, že o mnoho měsíců prodlužuje termíny, takže se vůbec nebudu
> divit, když se ho dočkám až příští rok. Asi před třemi měsíci jsem prosil
> někoho, zda by mi nepřepálil Potato na CD, a odpověď byla, že je to
> zbytečné, protože za měsíc vyjde. Houby s octem vyjde, ještě si počkáme.
>
> Momentálně běžím na Debianu 2.1, ale ten už vysloveně volá po upgrade. Jsem
> [...]

No, Debian 2.2 je zrejme v soucasnosti v takovem stavu, ze RH by jej
vypustili pred pul rokem :-)

Myslim, ze uz v podstate nic nebrani tomu si potato nainstalovat,
protoze s nejakou vetsi zmenou (vic jak opraveni 20 baliku) se uz
patrne nepocita. A tech par oprav do opravdu stable verze se pak da
jednoduse stahnout z www.

Brno, Czech Republic