OT: inetcafe (pruzkum)

svarc na promedia.cz svarc na promedia.cz
Středa Červenec 19 12:27:50 CEST 2000

Hmm, napriklad Breclav je male mesto (30 000 obyvatel) a mame zde 4 kavarny, ktere vydelaji na svuj provoz, avsak neni to na
zbohatnuti. Pata se prave dokoncuje.
No a abychom byly aspon trosku in, tak z tech ctyrech dve jedou pres linuxovy server (delali jsme je :-).

    zd

PS: treti jede na NT (a taky jsme to spachali :)