quotas - struktura souboru

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Červenec 19 11:20:28 CEST 2000

On 19 Jul 2000 dj na gandalf.fsih.cvut.cz wrote:

> Ja bych mel nasledujici (mozna hloupy) dotaz, protoze jsem podobny problem neuspesne resil.
> Co znamenaji polozky blocks in use a inodes in use? To je ten prislusny limit, ktery
> nastavuji nebo ty prislusne limity nastavuji do zavorekza limits? Dle HOWTO jsem to nepochopil.
> Prosim o polopaticke vysvetleni, protoze jsem asi natvrdly. :-( Dekuji.

Blocks in use a inodes in use je aktualni stav (tj. kolik uzivatel
zabira). Hodnoty v zavorkach jsou soft a hard limity (0 znamena, ze zadny
limit neni). Takze zmenou tech nul v zavorkach dosahnete kyzenych limitu.
Soft je kratkodobe prekrocitelna, doba, po kterou muze uzivatel prekrocit
soft quotu se nastavuje edquota -t.

--
Michal Kaspar

VSE Praha