Sprevadzkovanie virtusertable

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Červenec 19 14:00:23 CEST 2000

Dobry den!

Potreboval by som pouzivat feature virtusertable v sendmaili, konkretne
potrebujem, aby niektore adresy (napr. a na b.c.d) pri prechode cez moj
sendmail boli dorucene lokalnemu uzivatelovi. System je RH6.2

Pokusil som sa dopisat

a na b.c.d		localuser

do virtusertable a nasledne ho preklopit

makemap hash /etc/mail/virtusertable < /etc/mail/virtusertable

(podla navodu makemap dbm mi makemap nepodporuje)

Ale posta sa stale dorucuje uplne normalne a ignoruje nastavenie.

Co este musim vsetko nastavit, aby to slo?

Dakujem,

Tomas

--
I have been infected, too.
Hi! I'm a .signature virus, copy me to your .signature to help me spread.