Sprevadzkovanie virtusertable (

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Červenec 19 14:31:03 CEST 2000

Upresnim otazku,

je mozne presmerovat mail, ktory ide z miesta a do miesta b cez moj
sendmail do miesta c BEZ TOHO, aby som mal v /etc/sendmail.cw zapisane b?

Potrebujem vyriesit, aby dva stroje prijimali postu pre jednu domenu, malo
by to vyzerat asi tak, ze ked PC odosle mail, zisti sa, ci ma zostat na
lokalnom serveri v mailboxe, alebo sa neskor dorucit na druhy
stroj.

--
I have been infected, too.
Hi! I'm a .signature virus, copy me to your .signature to help me spread.