Informix

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Středa Červenec 19 15:17:12 CEST 2000

"Ing. Radek Skoták" wrote:

>         Pred casem se jsme nekde zahledl, ze informix nabizal ZDARMA pro linux
> nejakou verzi "for development" nebo tak neco. Ted jsem se dival na
> jejich web a vidim same trial verze. Nevite nekdo jestli to zrusili nebo
> jak to vypada. Potreboval bych neco pro vyvoj 4GL aplikaci

Cca pred pul rokem jsem si od nich stahoval komplet prostredi pro vyvoj
(Server, 4GL kompilator, uz si presne nepamatuji co vsechno. Bylo toho
asi 60 MB?, bylo to free pro nekomercni vyuziti). V soucasne dobe jsem
na http://www.informix.com/informix/products/linux/lxfaq.html hovori ze
Informix Dynamic Server je na vyzkouseni po 30 dnu ale Informix 4GL je
free (tusim ze nekde bude urcite zminka ze jen "for non commercial use")
-- takze to by vase potreby mohlo uspokojit? Z teto stranky vedou odkazy
na
http://www.intraware.com/control/shop/Browse?cat_type=&crumb=MANU:IFMX:
, kde se da vse "koupit" (zdarma?), ale je jeste potreba se registrovat.
Jestli budete mit nejake potize, tak mi napiste (treba i soukrome :-)

P.S.: Ani jsem si nevsiml, ze jsou na konci mailu v konferenci tipy...
Odkdy? :-)

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708