XFree4.01 a tuhnuti pocitace, klavesnice

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Středa Červenec 19 16:04:56 CEST 2000

Naistaloval jsem si XFree 4.01 a drivery z NVidie, grafika je
TNT2, deska s ZX chipsetem, vse se zdalo OK, ale ... kdyz po
delsi dobe provozu cca 1 hodina se zkousim prepnout do konsole,
pocitac totalne vytuhne a pomuze jen tlacitko restart, nemate
nekdo podobnou zkusenost?
Cim by to mohlo byt?

A jeste neco, prestala mi spravne fungovat klavesnice, jak ceska,
tak i default us. Kdyz nespustim program xkbsel, tal mi nejde
levy Alt a nefunguje numericka klavesnice, pokud je spusteny, je
to chvili OK, ale pak levy Alt prestane fungovat, kde je zakopany
pes?
Dik moc, Dave

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz