Kde najit BrutusWare?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 19 19:34:21 CEST 2000

Nevite nekdo, kde najit vyse zminene.
Je to boot disk (malá distribuce) linuxu. Zatím jsem ho skusil pouze jednou,
ale jsem nadšen a chtěl bych se o něm dozvědět víc. Bohužel mi zbyly pouze
obrazy bootdisket a ani ty nejsem schopen ve vyhledávačích najít.

Jen malá reklama:
Podařilo se mi nabootovat do RH 6.2, nejen že byl schopen nabootovat jeho disky
(s jakýmsi flagem, který je pouze v nových jádrech), ale dokonce ho namontoval
automaticky všechny ext2 partisny co nasel. K tomu i NTFS, taky automaticky. No
víc asi nepotřebuju.

Až se to najde, tak to doporučuji k vyzkoušení :-)

Pavel

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY s.r.o., Nezvalova 850, Hradec Kralove, 500 02
tel. +420 49 5513335, http://www.tmapy.cz

O  MAPACH VIME VSE: http://www.tmapserver.cz