IDE patch na kernel

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Červenec 19 20:53:24 CEST 2000

Michal Kaspar wrote:

> V adresari /usr/src, kde mate rozbalene jadro, udelate
> bunzip2 -c /cesta_k_patchi_ide2.2.16.20000619.patch.bz | patch -p0
> S nekterym Hendrikovim patchem jsem mel problem, ze se mermomoci cpal do
> adresare linux-xxx a ne jen do linux, tak jsem tam udelal symlink a byl
> pokoj.

Mozna jeste lepsi je vlezt do adresare, co v nem je to jadro, co chcete opatchovat a pouzit patch -p1 misto p0. Casto v patchi neni adresar linux, ale
nejaky jiny.

A jeste jeden komentar - pokud ma puvodni tazatel ciste jadro 2.2.16, tak je vse OK. Pokud ale ma 2.2.16 z rpm baliku kernel-sources, tak na tu je
aplikovano uz asi 20 patchu a nemusi jit opatchovat bez uprav.

Petr Soucek