GPS

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červenec 20 10:27:38 CEST 2000

>Dobry den. Rad bych si zridil NTPserver synchronyzovany primo pomoci GPS.
>Vite nekdo o nejakem howto (us/cz)  jak na to, ktere GPS jsou podporovany,
>jakeho daemona pouzit atd ?
>
>Pomuze mi jakakoli dokumentace ci odkaz na poznamky nekoho kdo uz danou
>problematiku resil.

V Linuxu jsem GPS nepouzival, ale nemel by to byt problem. Pokud GPS ma
seriovy vystup podporuje vetsinou vystup dat v nektere verzi protokolu NMEA,
coz znamena, ze periodicky stale vysila dokola nejakou sekvenci povelu
(textovy vystup jeden povel na jednom radku) s parametry (cas, pozice, pocet
viditelnych druzic,.....), takze by nemel byt problem povesit neco na
seriak, cist data hledat sekvence s GPS casem a korigovat hodiny.

Zdravi
Dalibor Toman