Apache

Petr Plesnik plesnik_p na inetbrno.cz
Čtvrtek Červenec 20 10:42:53 CEST 2000

Dobry den,

nevite nekdo, jak zaridit, aby APACHE bral jako hlavni stranku nejen
index.html ale i index.htm? A dale ma jede nas uzivatel zrizen webovy
prostor na nasem serveru. Pokud mu tam udelam FTP pristup tak kdyz tam neco
nahraje tak to nema atribut read by others a musim to rucne nastavit. No a
do tretice jsem chtel, aby pres FTP nemohl jinam, jen do sveho adresare,
proto jsem v passwd nastavil jeho domovsky adresar do adresare, kde ma WEB a
do ftpchroot jsem dal jeho jmeno. Fungovalo to, ale od te doby nevidel vubec
co v jeho adresari je, i kdyz soubory  mely prava nastaveny tak, ze patri
jemu.

						Dekuji predem za kazdou radu

												Petr Plesnik