Javovske knihovny - snad vyreseno

Chaloupka Martin Martin.Chaloupka na merlin.cz
Čtvrtek Červenec 20 11:41:01 CEST 2000

> No, pokud jave moc nerozumite a chcete ji pouzivat, tak to je
> problem a studovat dokumentaci je rozhodne potreba.
Kazdej jednou zacit musime :-).

> Ale mohu doporucit zacit rovnou s novejsi javou, uz je
> docela stabilni, mate-li rozumne novou distribuci linuxu.
> Lze doporucit od backdownu
> jdk-1.2.2-RC4-linux-i386-glibc-2.1.2.tar.bz2 a k tomu priinstalovat
> JIT od Inprise (viz stranky Inprise, soubor asi
> javacomp-1.2.15.tar.gz). Na strankach Sunu jsou i ruzne jejich verze
> (ty jsem zatim nezkousel), ale je tam tez soubor
> jdk1.2.2-001-doc.tar.gz, ktery se rozhodne hodi, nebot to je
> dokumentace a priklady. Mam odzkouseno, ze SW takto vyrobeny slape
> rovnou i s jdk/jre 1.2/1.3 na Windows 98/NT a s jdk 1.2.2 na HP-UX.

> [...]
O diky moc,
ja jsem si stahnul i tu novejsi, ale zatim jsem ji neinstaloval.
A co se tyce toho jdk a jre od SUNu, ten mam pod woknama (1.3), ale
ani tam to nebeha - ale rozhodne se mrknu na stranky borlandu, to je
dobrej tip.
S pozdravem Martin Chaloupka