ISDN + bridge + loadbalancing

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Červenec 20 15:21:57 CEST 2000

chcel by som sa spytat na niekolko absolutne nezavislych problemov odrazu

ISDN
mame zapozicanu kartu internal ISDN ASUS ISDNLINK 128K PnP PCI
vyrobca dodava driver pre jadro 2.2.12 co je trochu stare
nema s tym niekto nahodou skusenost co ako kedy kde, pripadne nevieta ma
niekto nakopnut aj k rozsiahlejsej doku k ISDN pod linuxom pripadne
vseobecne

bridge
zobral som mini HOWTO ako je dobrym zvykom a krok po kroku som
nakonfiguroval stroj rh 6.2 (potom skuska aj na rh 6.1) kernel 2.2.14 svoj
s bridgingom
zkompiloval som brcfg a nahodil podla navodu
ale nejde ani bohovi
po precitani faq a prejdeni moznych chyb po jednej nie som mudrejsi
karty su realtec 10/1000 (rtl8139.o)
pozeral som OpenBSD a tam su interfaces Bridge0 a Bridge1, podla navodu by
to tam malo byt len o bindnuti interfaceof na device Bridge[n], skusal to
niekto prevadzkovat na linuxe alebo na xBSD
tiez som videl na origos rh jadre nejaky brg iface, ten co je zac -
vyzera na bridgeovaci
ak je tak ako sa k nemu enslavuje eth
ak hej kde je nejaka lepsejsia doku k tomu ako sa ma nastavit filtrovanie
na tom bridgei a ako tomu dat IP na dialkove menezovanie
pripadne ako som mal este nieco dokompilovat do jadra okrem bridgingu
dajte vediet

loadbalancing
co vsetko treba mat navolene v jadre aby to chodilo pre dve eth karty (ako
na cisco)
skusal som to cez ifenslave a cez iproute s nexthop
ked som odpojil jeden eth kabel druhy tiez zdochol
niekde z 5tej ruky som sa dozvedel ze treba mat okrem klasiky
zakompilovane aj serial device alebo take cosi aby to malo podporu synchro
prenosu cez viac liniek
kto to robil poradte
dik

dz

PS if -f flame; then sukromne; fi #off syntax ;)