XFree4.01 a tuhnuti pocitace, klavesnice

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 20 18:22:33 CEST 2000

Zdenek Drlik wrote:
: Levý ALT a numerická klávesnice mi začala fungovat až poté, co jsem v
: XF86Config nahradil model klávesnice pc101 modelem pc103:
:
: Option "XkbModel" "pc103"

	Zajimave. Ja mam XFree86 4.0.1 z RPM, ktere tady nekdo
zminoval, a moje sekce "keyboard" vypada takto:

Section "InputDevice"
	Identifier  "Keyboard0"
	Driver      "keyboard"
	Option	"XkbLayout" "czsk"
	Option  "XkbVariant" "us_cz_qwerty"
	Option  "XkbCompat" "group_led"
EndSection

	Nic dalsiho. Funguje jak levy alt (jako Meta, takze treba
v konfiguraci sawfishe musite mit M-F4 misto A-F4), tak i numericka
klavesnice (o cestine nemluve).

	Jen jedna vec me trochu mate: V keyboard(4) pisou:

:       Some other XKB-related options are available, but they are
:       incompatible with the ones listed above and are not recom­
:       mended, so they are not documented here.

	Pricemz mezi ty "other" patri i vyse uvedene "XkbCompat".
Lze pomoci jinych nez "other" voleb zapnout group_led? "other"
jsou vsechny krome XkbDisable, XkbRules, XkbModel, XkbLayout,
XkbVariant a XkbOptions.

	Je to jen kosmeticka vec, ale presto by me zajimalo, jak se to
udelat "ciste".

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/