Apache 1.3 - problem s pristupen do adresare

Michal Kubecek kubecekm na crs-net.cz
Čtvrtek Červenec 20 18:55:14 CEST 2000

> Po instalaci Apache 1.3 (z RedHat 6.2 CZ) bych krome pristupu do deafultniho
>  adresare pres httpd://localhost/ (funguje bez problemu) potreboval tez pristup
>  do meho domaciho adresare /home/hynek. Proto jsem pridal do httpd.conf nasledujici
>  sekci :
> <Directory /home/hynek/>
>  Options Indexes Includes FollowSymLinks
>  AllowOverride None
>  Order allow,deny
>  Allow from all
> </Directory>
> Podle vseho by mel  po dotazu http://localhost/home/hynek/ nasledovat vypis
> [...]

http://localhost/home/hynek/ je pro server <document_root>/home/hynek/
(kde <document_root> je to, co máte nastaveno direktivou DocumentRoot).
Takze si pridejte

  Alias /home/hynek/ "/home/hynek/"

Tím serveru řeknete, že URL /home/hynek/ (první parametr) odpovídá
lokálnímu adresáři /home/hynek/ (druhý parametr).
                                                           Michal Kubeček