Problemy s kompilaci OpenSSH - uz zase!

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Červenec 20 13:24:22 CEST 2000

On 19 Jul 2000 23:11:53 +0200, Pavel Kankovsky wrote:

:> Mimochodem, nevite proc si "Finding provides" stezuje, ze nemuze
:> otevrit /root/.bashrc? Chci rict, co tam ta potvora vlastne hleda?

: On AFAIK provadi nejakou magii s bashem, aby zjistil, jake programy jsou
: pouzivany ve skriptech v tom baliku obsazenych. Mozna to souvisi.

Hej, odstrelit toho, kto podobne veci vymysla - programov
snaziacich sa byt za kazdu cenu inteligentnejsimi ako
pouzivatel mam dost z ineho operacneho systemu...

Ja som narazil na "feature", ze rpm vo vsetkych spustitelnych
suboroch vygrepuje #! na zaciatku a co tam najde, prihodi
do pozadovanych veci. Vysledkom je, ze pokial autor pridal
par skriptov pre iny system alebo pre pouzitie len pokial
je pritomne este nieco ine, z takehoto baliku sa bez patchovania
nemusi dat urobit bezproblemovo instalovatelne rpm-ko.
Ked uz, aspon by sa to malo dat v spec subore pre konkretne
subory zakazat.

Zdravi
--
					Stano