Odeslani posty

Ing. Radek Skoták skotak na blansko.cz
Pátek Červenec 21 09:30:04 CEST 2000

	Zdravim po ranu s hloupym dotazem,
existuje neco jako SMTP proxy ? Potrebuji z PC ktere neni v DNS a nema
zadnou domenu odesilat logy na svuj pocitac. V siti je dostupny SMTP
server, ktery bezne pouziaji WIN. Nechce  se mi (proc to nepriznat)
kvuli tomu konfigurovat Sendmail ani Qmail. Idealni by byl nejaky
jednoduchy programek. Taky me napadlo proste presmerovat lokalni port 25
na adresu toho postovniho serveru, ale moc se mi to nelibi.
					Radek

P.S.: Prijem posty me nezajima.
      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz