Announce: rcscripts

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Červenec 21 10:02:33 CEST 2000

> Martin `MJ' Mares wrote:
> : ale samozrejme neni problem muj system
> : trivialne rozsirit, aby umoznoval takove doinstalovavani (budto jej naucit
> : cist vice souboru a nebo jeste lepe napsat jednoduchy program, ktery bude
> : umet pridavat a ubirat nove polozky pri instalaci/deinstalaci -- tim
> : zustane efektivita i prehlednost zachovana a bude fungovat i automaticke
> : instalovani).
>
> 	Ano, neco takoveho jsem mel na mysli. Podobne skripty prece
> existuji pro pridavani do info.dir (nebo jaxetojmenuje) a podobne.
> [...]
a co takto pozmenit initskripty v redhate
vsetko zostane ako ma len tie skripty tie sluzby budu startovat nie jednu
po druhej ale naraz
viem ze to nebude take easy ako httpd &; named &; ... ale pokial sa ten
initscript nahradi malou binarkou co bude robit to iste len miesto
sekvencneho nahadzovania pouzije paralelne (vo vlaknach alebo vo viacerych
procesoch- ale to by sa musel zas naforknut :( - no skratka cosi a la
redhat ale neredhat)

dz