vice IP adres na stejnem rozhrani

Robert Myslík robert.my na volny.cz
Pátek Červenec 21 10:23:59 CEST 2000

Ahoj,

mohl by mi prosim nekdo sdelit sve zkusenosti s problemem

v HOWTO/mini/IP-Alias.html jsem nasel nasledujici postup
ifconfig eth0:0 172.16.3.10
+ nastaveni routovacich pravidel

to je vse OK dale jak nastavit pri startu, doporuceno je
dat do skriptu rc.local a to se mi prave moc nelibi, nejde
to udelat jinak "cistejc" v RedHatu 6.2 neni nejaky
vhodny parametr v /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-xxx
(neco jako IPADDR-Alias)
k ifcfg jsem zadny popis nenasel, muze nekdo poradit kde je popsano ?
nebo neni jine vhodnejsi misto konfigurace ip aliasu ?

kde se standardne v RH nastavuji route tabulky ?
to delaji nejake skripty automaticky podle znalosti o IP adresach a brane
nebo je to nekde natvrdo?

dekuji, staci i odkaz na vhodnou dokumentaci (howto manpage, ne 1000
strankovy manual ;-))

Robert