loadbalancing

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Červenec 21 11:10:41 CEST 2000

> loadbalancing na sitovych kartach se v 2.4.0.test jadrech jmenuje
> 'Bonding driver support'. Nevim, zda se objevil i v predchozich
> jadrech, mam za to, ze mozna v 2.3.xx...

to hej
to mam zakompilovane a na to aby sa na ten bond0 dalo nieco poslat treba
pouzit ifenslave podla navodu k bondingu
bolo to aj na 2.2 a skusal som to aj ne 2.3.99 este svojho casu
na 2.4 som to pravda neskusal - z toho vyplyva otazka ci to niekto
prepisal (po 2.3.99 tam neboli ziadne markantne zmeny...) alebo inac ci to
niekomu slo tak ako malo

dz