vice IP adres na stejnem rozhrani

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Červenec 21 11:15:45 CEST 2000

pokial potrebujete skutocne viacej adries na to iste rozhranie (eth0
povedzme - teda eth0:0 nevyhovuje) pouzite kernel s podporou rtnetlink
socketu a advanced routingu s iproute2
potom sa da toto

ip addr flush dev eth0
ip addr add [ip] dev eth0 brd [broadcast_ip]   #doplnit volby podla
lubovole
ip addr add [ip2] dev eth0 brd [broadcast_ip2] #druhe ip moze byt z tej
istej siete s tym istym broadcastom, broadcast nie je povinny cize moze to
byt stroj ktory "nesteka"

viac v doku iproute