disketa 1.72 mb

Dolecek Ales - PE xdola02 na vse.cz
Pátek Červenec 21 12:25:08 CEST 2000

> zdravim
>
> chcem sa spytat, da sa nejakym sposobom standardna disketa 1.44 mb
> naformatovat na viac (konkretne na 1.72 mb) ? stiahol som si moof
> vdaka

Je to sice trochu pozde, ale popis vsech ruznych formatu je v info
dokumentaci k fdformatu (info fdformat), kterym lze takovou disketu
vytvorit. A to dev/fd???? muzete vytvorit pomoci skriptu
/dev/MAKEDEV, ktery je soucasti vetsiny distribuci a da se najit i na
Internetu. Jinak cisla potrebna pro makenod se daji najit v nekde
dokumentaci kernelu (adresar Documentation ve zdrojacich jadra).