Selektivni DNS

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pátek Červenec 21 13:08:58 CEST 2000

Mila Kuchta wrote:

> Ted me napadlo, ze i kdyby tohle fungovalo, tak by to nebylo prilis ciste a
> rozhodne by to nevyuzivalo novych moznosti bindu 8.
>
> Takze je asi nekolik moznosti:
> a)
> zone "bbb.cz" {
>     type slave;
>     file "named.bbb";
> };
> tady by pro zmenu dochazelo ke zbytecnym zonovym prenosum.

Vzhledem k tomu, ze bbb.cz je A sit s nekolika desitkami tisic pocitacu,
tak to asi neni ono..

> b)
> zone "bbb.cz" {
>     type stub;
>     file "named.bbb";
> };
> tady se pamatuje jen adresa ns.
>
> c)
> zone "bbb.cz" {
>     type forward only
>     forwarders xxx.xxx.xxx.xxx
> };

Diky, vyzkousim, ale jednu vec v tom nevidim - zajisti to spravnou
funkci i pro dotazech na reverzy ?

> S pozdravem
>
> Mila Kuchta
>
> P.S.: Vam chybi manualova stranka named.conf?

Zvlastni, ale chybi. Nehlede k tomu jsem se ovsem jeste pred detailnim
resenim problemu chtel poradit o principech, jak k tomu pristupovat, a
ty z manu moc nevyctu..

Jiri Kulhan