XFree86/konzole , serial vs. PS/2 mouse

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Červenec 21 13:43:14 CEST 2000

Zdravim,

	jeden kratkej dotaz: lze nejak sw nastavit citlivost mysi (na konzoli i
v XFree86)?

Mam totiz seriovou 3 cudlikovou krysu Genius a PS/2 3 cudlikovou krysu
Logitech. Obe v XFree86 (i na konzli) fungujou bez problemu. Doted jsem
pouzival seriovou, ale potrebuju uvolnit port, takze jsem pripojil
druhou na PS/2 (nevyuzitej) port. Narazil jsem na jeden rozdil. Seriova
mys byla citlivejsi (nebo min citliva ?) - proste na drobnej pohyb mysi
se kurzor posunul rychlejc a o vetsi kus nez pri stejnym pohybu PS/2
krysy.
	Zrejme je to dany snimacem v kryse, ale zajima me jestli se to da nejak
softwareove doladit. Jde jen o my pohodli a zvyk, jsem uz zvyklej na
pohyb jedny krysy a rad bych ho u druhy zachoval.

	A prece jeste jeden dotaz: nezkousel nekdo honit dve krysy najednou v
XFree86 (4.0)? Podle xf86cfg by to snad melo jit - vytvorily se me dva
Pointing Device - mouse1 a mouse2, jeden ma option "CorePointer", druhej
"SendCoreEvents". Ale funguje jen jedna krysa (seriova), jak pohnu
druhou (PS/2), tak X spadnou signalem 11.
	Ne ze bych to potreboval, pouzivam a potrebuju jen jednu krysu (leda,
ze bych si dal na kazdou stranu klavesnice jednu a podle toho, ktera
ruka by byla volna, bych sahl po kryse). Ale jen pro zajimavost bych
chtel vedet, jestli to jde rozchodit a jak. (ve woknech to funguje :)).

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl