GIMP - instalacia

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Červenec 21 13:47:27 CEST 2000

Gabriel Bagita wrote:

> Pri konfigurovani gimpu 1.1.24 sa mi nechcu pridat kniznice jpeg, png a
> tiff. vsetky ich mam v adresary /usr/lib . pozeral som sa do scriptu
> configure. tam som nasiel premenne LIBJPEG, LIBTIFF a LIBPNG. ale ked som
> ich pred konfigurovanim nastavil napr na LIBJPEG=/usr/lib/libjpegxxx.so
> (xxx - cislo verzie), tak ani vtedy sa mi tam nechceli pridat. inak
> skompilovat mi to skompiluje v pohode, Gimp mi fici, ale bez jpeg, png a
> tiff, co mi chyba.

pokud se nepletu, tak pri kontrole pritomnosti knihoven je treba mit
"vyvojarsky" knihovny pro staticky slinkovani (*.a) a headery (*.h). Mam
RH 6.x a pri kompilaci Gimpu mi to hlasilo stejnou chybu. Mel jsem
nainstalovany knihovny jpeg, libtiff, libpng, ale nic. Az kdyz jsem
priinstaloval jpeg-devel, libtiff-devel a libpng-devel, tak to slo.

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl