Specialna aplikacia Linuxu

Ladislav Pčola pcola na tahanovce.sk
Pátek Červenec 21 15:05:56 CEST 2000

Zdravim,

zhanam informacie o Linuxe ohladom projektu ktory sa ma u nas vyvyjat. V prostredi DOS/Windows by sme to zvladli, ale kedze pocitac na ktorom to bude bezat bude mat obmedzenu velkost disku (ale toto by sa dalo obist) a naviac cele by to malo byt chranene proti kopirovaniu, zistujeme ci by sa to dalo urobit pod Linxom. Projekt ma tieto specifika:

1. Cosi ako vstavany system. Ziadny login, ziadna klavesnica...
2. Praca s viacerim moniormi. Momentalne od 3 do 6.
3. Samozrejme v gafickom rezime (ukazuje sa ze akceleracia nebude potrebna)
4. Na kazdom monitore touchscreen
5. Pravdepodobne viac ako 4 seriove rozhrania
6. Ochrana pred kopirovanim

To hadam zatial staci...

Je to mozne a kde sa da dostat k informaciam o niektorom z tycho bodov?

Vdaka za pomoc

Ladislav Pcola