Pomoc!

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Červenec 21 16:14:49 CEST 2000

Radek Vybiral wrote:

> Nechapu co ma spolecneho instalace RH na komp se zapnutym LBA a nasledna
> nefunkcnost CD-ROM a ZIP pod Wir95?

V instalaci RH je dotaz, jestli pouzivat pro praci s diskem rezim LBA.
Po zapnuti tohoto rezimu v instalaci RH prohlasili Wokna, ze maji
problemy s ovladaci a dopadlo to tak, jak jsem vyse uvedl.
V BIOSu pocitace je u toho disku nastaveno AUTO, takze vlastne
nevim, jak se k nemu pristupovalo driv.

> Vite presne o cem mluvite?

Doufam, ze ano, ale nejsem na tohle odbornik ... ;-)

> Neni spise chyba nekde v tech jinych OS?

Asi ano, ale predpokladal jsem, ze se s tim jiz nekdo z vas setkal.
V mem okoli takto dopadl jeden clovek, ale nevim, jestli to vyresil.
Nemam na nej kontakt. Podarilo se mu to taky pri instalaci RH.
Nechta jsem opakoval jeho chybu a nevim, jak ji napravit.

                               Miroslav Lednicky