Zase XFree 4.0 + ceska klavesnice

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Červenec 21 16:26:19 CEST 2000

Zdravim,

	procetl jsem czech-howto, sledoval jsem tuhle konferenci, hledal na
webu, komunikoval se S.Medunou, ale stale mam problem s ceskou
klavesnici v X. Resp. s jejim zavedenim.
	Pokud provedu nastaveni prikazem "setxkbmap -symbols
'czsk(us_cz_qwerty)' -compat 'group_led'" je vse OK, ale chci aby to
nabehlo pri startu X samo, podle nastaveni XF86Config. Pokud jsem to
dobre pochopil, tak by to tak melo fungovat. V XF86Config mam nasl.
radky:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard1"
        Driver      "Keyboard"
        Option      "AutoRepeat" "500 30"
        Option      "XkbRules" "xfree86"
        Option      "XkbModel" "pc102"
        Option      "XkbLayout" "czsk"
        Option      "XkbKeymap" "czsk(cz_us_qwerty)"
        Option      "XkbCompat" "group_led"
EndSection

	Zkousel jsem i ruzny jiny varianty - menit XkbLayout, XkbKeymap - zadny
zlepseni. Po spusteni X se cestina neprepne, nezapne, proste nefunguje.
	Mam nastavenou shell var. LC_CTYPE=cs_CZ, (LANG a LC_ALL nemenim,
nechci mit pocesteny X, window managera a programy, staci mi ceska
klavesnice).

	Delam neco blbe? Doufam ze ne, ale uz nevim, co jinyho zkouset.

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl