Announce: rcscripts

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Červenec 21 15:17:38 CEST 2000

On 21 Jul 2000 10:32:00 +0200, Pavel Kankovsky wrote:

:> vsetko zostane ako ma len tie skripty tie sluzby budu startovat nie jednu
:> po druhej ale naraz

: A jste si jisty, ze vysledek nebude takovy, ze to bude celkove trvat
: dvakrat tak dlouho (specialne na stroji, ktery nema prebytek RAM, takze
: zacne zurive swapovat)?

Tiez si myslim. Za davnych cias (a mozno aj teraz)
existoval tool (tusim xtoolwait), ktory prave
spustal X session tak, ze dalsi program spustil
az vtedy, ked predchadzajuci namapoval na obrazovke
okno. Cielom bolo zrychlenie startu...

Bolo by dobre urobit nejaky profiling, co vlastne trva
dlho. Osobne by som tipoval pristup k disku (uz som zazil
obrovske zrychlenie bootu po instalacii noveho disku).

Mozno by nebolo marne urobit filesystem v subore, nastrkat
do neho vsetky potrebne demony a ich konfiguracne subory,
na zaciatku rc skriptov cez dd-cko dostat obsah
danych blokov naraz do pamati, mountnut subor ako
loop a bezat initskripty z neho.

Nechce sa niekomu do takeho pokusu? :-)

Zdravi
--