Sitovky ve slotech v opacnem poradi nechodi.

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Pátek Červenec 21 18:05:02 CEST 2000

Stalo se mi toto: po presunuti strev (hd, fd, 3xeth, cd etc) na jiny MB
vse bezvadne nabehlo vcetne vsech tri eth (3c59x, 3c900 a 3c905b, vse pci,
vsechny pres driver 3c59x),  vsechny dostaly nove nekolizni parametry, jen
ta sit moc nechodila. ICMP na nektereho hosta v nektere z tech tri siti
vracel
prislusny adapter (ping 192.168.1.2=response from 192.168.1.1: dest. host
unreachable).

Kdyz uz jsem zkusil vse vcetne rekonfigurace via 3cxxxcfg, tak jsem si
otrocky
napsal, co hlasi bios na starem MB a co na novem a hle: ackoli novy MB
je konstrukcne podobny, tak ten bastard cisluje pci porty v opacnem
poradi! Prohodil jsem 1. a 3. adapter a najednou bylo vse ok.

Me ale zajima proc. Muze mi prosim nekdo vysvetlit:

1) v jakem podivnem stavu ty karty byly, kdyz nabehly (to jest byly normalne
vydetekovany se spravnymi parametry), i ifconfig rikal errors:0,
jen neplnily svou funkci?

2) proc nechodila ani prostredni z tech sitovek, kdyz byla 'na spravnem
miste'?

3) zda a kde si Linux (RH 6.1) pamatuje takove IMHO obskurni info jako je
slot, ve kterem se karta nachazi. A tudiz, jak propriste takovy problem
najit.

Diky

M.Roskanuk