Co je presne libio?

Sobota Červenec 22 00:29:27 CEST 2000

On Fri, 21 Jul 2000, Petr Novotny wrote:

> muze mi nekdo naznacit, co je vlastne "libio", proc by to rpm
> (ne)melo pouzivat, a co pripadne znamena nasledujici observation
> od jbj na redhat.com:

libio je kod, nad kterem lze snadno postavit jak ceckove stdio (de facto
je to skoro cele stdio, akorat specificky naimplementovane), tak C++-ove
iostreams

V glibc 2.0 jsou (ze mnou nepochopenych duvodu) dve alternativni
implementace stdio: jedna postavena nad libio (v adresari libio) a druha
samostatne (v adresari stdio) a basnik zrejme chtel rict, ze chyba se
tyka te prvni.