XFree4.01 a tuhnuti pocitace, klavesnice

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Červenec 21 23:11:59 CEST 2000

On 21 Jul 2000 18:11:28 +0200, Jan Kasprzak wrote:

: 	OK, ja jsem nemyslel, jak to mam udelat ja :-)

:-)

: Ale spis by bylo vhodne nektere z navrhovanych reseni
: protlacit do oficialni distribuce.

To by sa najprv mali ludia dohodnut, co vlastne chcu :-)
Ja mam stale pocit, ze group_led a pravdu povediac aj
prepinanie dvomi shiftami je trosku nestandard. AFAIK
to ziadna z ostatnych map nerobi a kradnut pouzivatelovi
defaultovo jednu LED-ku mi pripada sice prakticke,
ale trochu drze :-)

Momentalne je IMHO v distribucii vsetko potrebne a je to
mozne ciste editovanim XF86Config aj zapnut. Ja by som
do toho uz prilis nevrtal a radsej pockal na prakticke
skusenosti a reakcie. Kto potrebuje viac, moze
pouzit xkbsel.

Co este chyba je uprava konfiguracneho programu, aby
bolo mozne takuto klavesnicu vybrat pri instalacii
Linuxovej distribucie. To znamena upravit xf86config
(alebo ako sa to po novom vola), ale najma konfiguracne
programy jednotlivych distribucii - toto si asi robi
kazda po svojom. Na RedHat sa zrejme pozriem (aj ked
s rawhide je to trochu problem, nemienim si momentalne
rozvrtat system glibc 2.2 a.p.). Pokial ide o SuSE
a Debian, nemam predstavu, ako ich instalacne programy
funguju a bude to teda na ludoch, co ich pouzivaju.

Zdravi
--
				Stano