Problemy po kompilaci 2.2.16 jadra

Jaroslav Gratz xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Sobota Červenec 22 10:04:35 CEST 2000

On Fri, 21 Jul 2000, Petr Hašlar wrote:

> - Nenahraje se zvukovy ani midi modul pro moji SB AWE 64 ISA - init je
> FAILED, pri konfiguraci jsem pritom spravne vyplnil nastaveni IRQ,
> DMA, atd... Dochazi vsak ke konfliktu, pri predchozi instalaci jadra
> bylo vse v poradku.

No tak předně byste měl byste problém blíže specifikovat, nevím co si mám
představit pod dochází ke konfliktu. Jakou chybu to hlásí?
A pokud jste nastavoval IRQ..., tak jste podporu pro zvukovku zakompiloval
přímo do jádra a nikoliv jako modul, protože v tom případě se IRQ
atd. nezadává při kompilaci, ale jako parametry modulu. To však nic nemění
na tom, že by měl zvuk stejně fungovat.

> - hlaska NFS DAEMON INIT FAILED
> - nfssvc not implemented.... (kde to je ?)

A podporu pro NFS (CONFIG_NFS_FS=yes) v jádře máte?

P.S.
Zalamujte prosím řádky, ať to nemusím dělat za vás.

Jaroslav Gratz