Vykon dostatecny pro firewall...

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Sobota Červenec 22 22:23:03 CEST 2000

nevidim problem v tom, aby vase 486ky slouzily jako routery/fw ...
pouzivame 486sx/dx u zakazniku jako koncove fw na bezdratu, a bez
problemu, na hodne z nich bezi sendmail pro postu, obcas i squid (v
pripade nouze - ale tam byva obvykle vic pameti nez 8mb ;) )
i xwin na tom pobezi, kdyz jsem ejste mival notebooka 486dx4/100, taxem na
tom jel xka docela dobre :)

tm
chce to vyzkouset... a i vybrat vhodnou distribuci
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3