Dvojhlavy pocitac (vic klavesnic)

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Neděle Červenec 23 11:22:55 CEST 2000

On Fri, 21 Jul 2000 BendikR na mod.gov.sk wrote:

> [...]
Ja s nou nejake skusenosti mam (dostal som ju za ulohu
rozchodit). Bohuzial podarilo sa mi rozbehat iba konzolu. Pri pokuse o
start X-ov sa zobrazia iba zvisle pruhy asi tak do tretiny obrazovky.
Dopracovat sa k pomoci od distributora sa nam (v priebehu poslednych dvoch
tyzdnov) nepodarilo.

Co sa tyka konzoly, vyzera to byt v pohode (aj ked som narazil na problemy
so spravnym zobrazovanim znakov s diakritikou-proste nejdu :-)).

> --bye,
> 	slob. rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)

      Oznam: Prednaska o cestovani v case sa bude konat vcera.