Announce: rcscripts

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Neděle Červenec 23 15:06:54 CEST 2000

On Fri, 21 Jul 2000, Zdenek Pytela wrote:

> 	Možná, že to není tak úplně jasné, ale ona ta čísílka v názvech
> skriptů (S10network) nejsou nepodstatná. Už jenom
> network start & named start & sendmail start
> by stačilo udělat problémů několik.

To máte samozřejmě pravdu. Ono upravit (redhat) tak, aby pouštěl všechno
najednou (na pozadí) je jednoduché ( stačí upravit jeden skript,
http://rcscripts.sourceforge.net/functions-naive.sh dát místo
/etc/rc.d/init.d/functions), start se skutečně zrychlí, ale pochopitelně
dojde k problémům se závislostmi například httpd na síti.

Už v původní zprávě jsem psal "paralelní spouštění ... tam kde je to
možné".
Celý projekt se hlavně týká toho, aby se vyřešily závislosti a nedocházelo
k takovýmhle problémům.

					Martin

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://www.volny.cz/mad3/                EMAIL:mad na students.zcu.cz
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
A bug in the code is worth two in the documentation.