problem s overovanim hesla pres qpopper

Richard Zábojník richard.zabojnik na worldonline.cz
Neděle Červenec 23 16:34:36 CEST 2000

Dobry den,
mam problem s overovanim hesla pri pristupu pres pop3, ktery mi ma zajistovat qpopper:
mam cerstve nainstalovany system ( RH 6.2 CZ ); sendmail normalne funguje ( posta je rozdistribuovana ),
prihlaseni pod prislusnym uzivatelem taky funguje normalne, po prihlaseni se objevi zprava, ze ma nejaky mail;
ALE kdyz se snazim napriklad telnetem ( samozrejme i postovnim klientem ) prihlasit k mailboxu, tak mi qpopper ( po relativne dost dlouhe dobe - 30-40 s. ) nahlasi, ze "password supplied for "user" is incorrect ( ale usera normalne pozna a chce heslo ).

Richard Zabojnik